Varaaa <3

“Incerc prin cuvinte sa aduc vara mai repede…”. Si din cate vad am reusit ! Care deja este aici de ceva vreme si se cam simte asta.Vroiam sa imi cer mii de scuze ca am lipsit ceva vreme de pe acest blog [am luat o pauza].Am avut ceva treaba cu scoala [pana la finalul ei] , plantificarea vacantei si tumblrul meu cel nou[daca am un nou tublr (primul meu tumblr) nu inseamna ca nu o sa mai postez sau sa mai vizitez wordpressul meu😉. Nu pot lasa balta cele aproape 7.000 de vizualizari🙂. Si cum spuneam DA , mi-am planificat destul de bine aceasta vara[friends,family and beach].Pana la toamna o sa mai fie ceva dar asta nu inseamna ca o sa imi uit fostii mei colgi sau scoala [da.ma mut la alta school].Oricum totul e bine cand se termina cu VARA😀. Si cum ziceam………………………

 HAVE A NICE HOLIDAY !😀

  Sabina🙂

Leave a Reply

